AKROPOLIS - rodinné centrum

počitadlo
Počítáno od 3.5.2007

webmaster


Občanské sdružení Akropolis

CrossFit Akropolis

Aktualizováno: 5.1.2015 11:33
Informace o ceně: 90,-/jednorázový vstup, možnost využití permanentky 5 vstupů / 300,- Kč

Dřina, dřina, dřina :)!
To je CrossFit, neboli kruhový trénink, dokonalé cvičení pro pevné tělo.flowin_kruhovy_trenink

Pamatujete si kruhové tréninky se stanovišti, na nichž se posilují různé partie těla?
CrossFit je zdokonalená metoda, která pomocí stojek, shybů či angličáků neuvěřitelně zlepší fyzičku a perfektně zpevní tělo.

- Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze.

- Pravidelným cvičením CrossFitu se tělo nejen zpevňuje, ale zvyšuje se i jeho kondice.

- Cviky, které cvičí začátečníci, se postupně technicky ladí až k jejich dokonalosti.

 

Základní rozdíl mezi tradiční posilovnou a tělocvičnou pro CrossFit je ve způsobu cvičení. Zatímco v posilovně se jedou cviky zaměřené na konkrétní svalové skupiny, CrossFit je zacílen na kondiční trénink, neboli cviky posilující celkovou fyzickou zdatnost.

V posilovně se cvičí kruhové tréninky, což je v podstatě CrossFit s pauzami. Je tam řekněme pět stanovišť a po každém následuje odpočinek. U CrossFitu se jede v kuse a na čas.

CrossFit se dá cvičit prakticky kdekoli, oproti tradičním posilovnám nejsou potřeba žádné stroje.kruhac

 

Lektorka CrossFit: Bohdana Poláchová

 

"Nejvíce budou převažovat cviky se zátěží vlastního těla, jako jsou kliky, angličáky, sedy lehy, ale hodně se budou používat i činky, heavybally, fitboxy, bosu, nebo třeba i švihadlo, náčiní, které centrum Akropolis nabízí"

Hodina bude probíhat zhruba tak, že se podle rozvrhu sejdeme v určitou hodinu. Na flipchartu si naplánujeme a seznámíme se s denním tréninkem. Skupinové cvičení je vlastně hecování o nejlepší čas, který je u CrossFitu důležitý. Nesmí však být na úkor správné techniky provedení cviků a proto na začátku nebudeme dbát na časy cvičících.

 

Nejtěžší je začít!

Začátky v tomto případě nejsou nejjednodušší. Žena může být průměrně trénovaná, může chodit běhat, plavat nebo cvičit pilates, ale první trénink ji zaručeně dá pěkně zabrat. Dodržovat techniku cviků, na které není zvyklá, ještě vše zacvičit v co nejkratším čase, není legrace. Sestavení tréninku záleží na úrovni cvičícího.

Před první hodinou proběhne seznámení a anamnéza zdravotního fyzického stavu. Bude následovat rozcvička, plán cviků, které se nováčkům vysvětlí.

S dalšími tréninky se postupně nabalují další gymnastické a složitější cviky. Začátečníci budují sílu a pilují techniku, dokud se nezvládnou technicky nejnáročnější cviky.

Trénink může trvat od tří minut až přes hodinu. Ale i tříminutové cvičení může být únavnější než půlhodinové. Cviky pro ženy i muže jsou stejné, liší se pouze v zátěži a ve volbě výběru lehčí verze. Tím pádem je otevřen prostor pro začátečníky.

 

 

CrossFit v centru Akropolis

Přímý odkaz na video ze serveru YouTube: CrossFit v centru Akropolis.

 

 

Každý návštěvník centra je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Doporučujeme před návštěvou sportovní aktivity se nechat vyšetřit ošetřujícím lékařem (celkové vyšetření, činnost srdce atd.). Za zdravotní stav cvičenců nenese centrum Akropolis žádnou odpovědnost.

 

Možnost využití student/senior pasusp.FINAL.logo



Vzdělávací, rodinné a dobrovolnické centrum Akropolis

je centrum pro aktivní trávení volného času. Centrum Akropolis je nestátní nezisková organizace působící v Uherském Hradišti pro spádovou oblast uherskohradištska.
Široká nabídka kurzů pro děti a pro dospělé se službou hlídání dětí. Akivity rodičů s dětmi, divadlo, aerobic, jazykové a vzdělávací kurzy.